УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
ЗГУРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Підпорядкованість:

ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
Поштова адреса:   07600 КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ, смт. ЗГУРІВКА, вул. УКРАЇНСЬКА, 19
 
Електронна адреса: uprazikr@ukrpost.ua
 
Начальник управління: ГУЗЬ  ВАЛЕНТИНА  ВАСИЛІВНА
тел. 5-12-30
Заступник начальника управління :  МОЗГОВА  СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА
тел. 5-04-30
Заступник начальника управління, начальник відділу з питань праці
БЛОНАР ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ
тел. 5-14-00
ГРАФІК РОБОТИ
ПОНЕДІЛОК – ЧЕТВЕР 8.00 – 17.00
П”ЯТНИЦЯ 8.00 – 16.00
ОБІДНЯ ПЕРЕРВА 12.00 – 12.45  
 
Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики на відповідній території у сфері соціального захисту населення, що включає:
1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, та тих, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань; організацію ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями.
2. Забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, підтримки сім'ї, попередження насильства в сім’ї; забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, оздоровлення та відпочинку дітей, протидії торгівлі людьми, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері.
3. Призначення соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
4. Організацію соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг, у тому числі соціального супроводу сімей/осіб, шляхом розвитку спеціалізованих закладів, установ та служб та залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги.
5. Організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування.
6. Забезпечення соціальної інтеграції інвалідів, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об'єктів соціальної інфраструктури.
7. Здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи.

    Управління відповідно до визначених повноважень виконує такі функції:

1. Організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та здійснює контроль за їх реалізацією.
2. Забезпечує реалізацію пріоритетних напрямків у сфері праці та трудових відносин, соціального захисту.
3. Забезпечує соціальний захист ветеранів війни та учасників антитерористичної операції, зокрема  забезпечення їх психологічної реабілітації, санаторно-курортного лікування, технічними та іншими засобами реабілітації, житлом, надання освітніх послуг, організації поховання, соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, які звільняються, осіб, звільнених з військової служби,  учасників антитерористичної операції та забезпечує державний нагляд за додержанням вимог законодавства про працю, зайнятість населення, компенсацій, надання соціальних послуг, соціальних допомог та інших видів матеріального забезпечення.
4. Забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб.
5. Здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень.
6. Аналізує стан та тенденції соціального розвитку Згурівського району та вживає заходів до усунення недоліків.
7. Бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
8. Вносить пропозиції щодо проекту відповідного місцевого бюджету.
9. Забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів.
10. Розробляє проекти розпоряджень голови Згурівської районної  державної адміністрації.
11. Бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови Згурівської районної  державної адміністрації, проектів рішень, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи.
12. Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові Згурівської районної  державної адміністрації.
13. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
14. Бере участь у підготовці проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень.
15. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян.
16. Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад.
17. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління.
18. Постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень.
19. Здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування.
20. Забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки.
21. Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.
22. Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.
23. Бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів).
24. Забезпечує захист персональних даних.
25. Готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції.
26. Залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і здійснення відповідних заходів.
27. Здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій районним управлінням Пенсійного фонду; проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи.
Структурні підрозділи:
-     відділ  з питань праці ;
-     відділ прийому громадян;
-     відділ  прийняття рішень;
-     відділ персоніфікованого обліку  отримувачів пільг;
-     відділ  у справах інвалідів, ветеранів війни та праці ;
-   відділ  фінансово – господарського забезпечення та соціальних виплат.
 
Щодо грошової компенсації замість путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи! 

   З 1 січня 2018 року набирає чинності пункт 24 Порядку надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок санаторно-курортним закладам та закладам відпочинку, здійснення доплат за рахунок власних коштів, виплати грошової компенсації громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 854, яким передбачено, що за бажанням громадянина, віднесеного до категорії 1, одного із батьків дитини з інвалідністю або особи, яка їх замінює, у разі відмови від отримання санаторно-курортного лікування або відпочинку виплачується грошова компенсація у розмірі середньої вартості путівки в Україні, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.
   Середня вартість путівки для виплати грошової компенсації замість путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, та дітям, яким установлено інвалідність, пов'язану з Чорнобильською катастрофою, визначається Міністерством соціальної політики щороку з розрахунку 35 відсотків розміру одного прожиткового мінімуму, встановленого законом на 1 січня відповідного року для осіб, які втратили працездатність (із заокругленням до однієї гривні).
  Зазначена норма встановлена Постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2017 № 838, яка набирає чинності з 1 січня 2018 року.
   Для виплати грошової компенсації громадяни подають органу соціального захисту населення за місцем проживання:
   1)громадяни, віднесені до категорії 1:
   - заяву про взяття на облік для виплати компенсації;
   -     медичну довідку за формою 070/о;
   -  копію посвідчення громадянина, віднесеного до категорії 1 (із вкладкою);
   -     копію паспорта.
    2) один з батьків дитини з інвалідністю або особа, яка їх замінює:
   - заяву про взяття на облік для виплати компенсації;
   -  медичну довідку за формою 070/о на дитину ;      
 - медичну довідку за формою 070/о для одного із батьків дитини з інвалідністю або особою, яка їх замінюєу( разі наявності);
   - копію посвідчення дитини з інвалідністю (із вкладкою);
   -  копію посвідчення громадянина, віднесеного до категорії 1 (із вкладкою), у разі наявності такого у одного з батьків дитини або особи, яка їх замінює;
    -  копію свідоцтва про народження або копію паспорта дитини з інвалідністю;
    -     копію паспорта одного з батьків дитини з інвалідністю або особи, яка їх замінює;
    -   довідку про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб,
   За більш детальною інформацією звертатись до управління соціального захисту населення : смт. Згурівка, вул. Українська,19,
кім. 104, тел. 5-04-30. 
 
        НОВА ПРОГРАМА ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ: БІЛЬШ АДРЕСНА ПІДТРИМКА ТИХ, ХТО СПРАВДІ ПОТРЕБУЄ    
    Уряд зробив важливий крок на шляху до монетизації субсидій. Передбачається, що вже в наступному опалювальному сезоні субсидії будуть видаватися живими грошима, які в результаті ощадливого використання енергоресурсів можна буде використати на свій розсуд.
Однак перехід до монетизації можливий тільки в тому випадку, якщо система субсидій буде соціально справедливою – державну допомогу будуть отримувати ті, хто дійсно її потребує. Започаткована кілька років тому ініціатива надання прямої допомоги уразливим верствам населення у вигляді субсидій довела свою ефективність. Втім, з часом вона стала потребувати удосконалення – передусім в бік збільшення адресності.
Зокрема, Реєстр субсидіантів, який напрацьований Мінсоцполітики, виявив чимало випадків, коли люди вдавалися до різних хитрих схем, щоб отримати допомогу від Уряду на сплату комунальних послуг.
Про такі ситуації розповідали також і додзвонювачі урядової «гарячої лінії» 15-45, і читачі teplo.gov.ua. Жаліючись, частіше всього на сусіда, люди обурювалися випадками, коли сім’я офіційно не працює, користується субсидією, але водночас має, наприклад, дорогий автомобіль та дозволяє собі їздити кілька разів на рік за кордон.
Або ж нещодавній приклад з Буковини, де член сім’ї офіційно числився безробітним, отримував субсидію у сумі 21 тисяча гривень, але при цьому мав змогу придбати продукцію компанії «Apple» на суму 52 тисячі гривень.
Такі життєві випадки породили в суспільстві відчуття соціальної несправедливості. Відтак, нова програма житлових субсидій, яка починає діяти з 1 травня 2018 року, є перш за все соціально справедливою та більш адресною. Зміни направлені на те, щоб всі ті, хто справді потребує субсидії – її отримали. При цьому вводяться такі механізми, при яких багаті люди більше не зможуть паразитувати за кошт всіх платників податків.
Предмети розкоші та здача квартири в оренду
Існують випадки, особливо у містах мільйонниках, коли квартира здається в оренду уже з бонусом – субсидією на комунальні послуги. При цьому власники помешкання не тільки отримують доходи, а й мають транспортні засоби або інші предмети розкоші.
Тепер, якщо у власності сім’ї є автомобіль, якому менше п’яти років з дати випуску, крім мопеда та авто, наданого органом соціального захисту населення, субсидію не призначатимуть.
Крім того, у Декларації про доходи, з’явиться нова графа «інші доходи», де свідомі громадяни своєї держави, зможуть декларувати кошти, отримані, зокрема, від здачі в оренду квартири.
На величезні будинки і квартири субсидія не розповсюджуватиметься
Є помешкання, які виходять за рамки середньостатистичних та відносяться до категорії «преміум класу», але на них оформлялися субсидії на підставі того, що прописувалася там одинока пенсіонерка з мінімальною пенсією, яка, як правило, ще й зверталася до комісії щодо надання субсидії на понаднормативну площу.
З 1 травня 2018 року якщо площа квартири перевищує 120 кв. метрів або будинку – 200 кв. м, крім дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, власники або мешканці такого  помешкання повинні будуть оплачувати комунальні послуги в повному обсязі.
Зміни для безробітних, які не стоять на обліку в Центрі зайнятості
Не є ні для кого секретом, що чимало українців працюють за кордоном, при цьому в Україні вважаються безробітними. Гроші в сім’ю надходять, держава субсидію надає, а інколи такі люди ще й допомогу з безробіття отримують в Україні.
Запропоновано два варіанти для безробітних, які не стоять на обліку в центрі зайнятості,  – чесно декларувати свої доходи, отримані за кордоном та сплачувати страхові внески до Пенсійного фонду, або органи соцзахисту автоматом рахуватимуть таким людям працездатного віку у дохід три прожиткові мінімуми – 5286 гривень (1762*3) – якщо вони хочуть користуватися соціальною допомогою. Також необхідно буде сплатити єдиний соціальний внесок за три місяці у розмірі, що не менший ніж мінімальний.
Тим людям, які стоять на обліку в центрі зайнятості і отримують допомогу з безробіття, у дохід рахуватимуть лише її.
В Мінсоцполітики переконані, це стимулюватиме українців до офіційного працевлаштування, вирівняє соціальну несправедливість, врегулює відносини між сусідами та спонукатиме усіх декларувати зароблені за кордоном кошти.
Соціальні нормативи наближаються до реальних потреб людей
У 2017 році за результатами опалювального сезону до бюджету країни було повернуто чималу суму невикористаних субсидій: газопостачальними підприємствами – 6,2 млрд. грн., теплопостачальними – 1,1 млрд. грн., водопостачальними – 650,1 млн. грн., електропостачальними – 290,7 млн. грн..
Така ж ситуація була і в 2016 році через те, що соціальні нормативи не відповідали реальному рівню споживання. Тобто кошти від субсидії приходили, а сім’я апріорі не в силі спожити послуг більше, хіба відчиняти кватирку і «гріти» повітря.
Тож, з 1 травня 2018 року соціальна норма на газове опалення становитиме 4,5 м3 на 1 м2 площі, електроопалення – 30 кВт.год на 1 м2 площі.
Крім того, при призначені субсидії на понаднормову площу житла, норма може бути збільшена не більш ніж на 30%.
Все, що вимірюється лічильником і на що надається житлова субсидія, у разі невикористання наданої допомоги, за результатами сезону повертатиметься до бюджету країни. В тому числі невикористана субсидія на газ і електроенергію, які не використовуються для опалення.
Підтримка малого фермерства
Раніше при розрахунку розміру субсидії органи соцзахисту брали до уваги 100% доходів від здачі молока селянами. Це заганяло сільський молочний бізнес в тінь, розвело чимало посередників, які скупляти молоко на чорному ринку й перепродували його вже переробним підприємствам.
Тепер органи соцзахисту враховуватимуть лише 30% доходів від реалізації молока молокопереробникам. В Мінсоцполітики вважають, що це сприятиме розвитку фермерства й належному утриманню худоби.
Переселенці та ОТГ
Позитивне нововведення для внутрішньо-переміщених осіб та об’єднаних територіальних громад. Субсидію ВПО можна буде оформити без договору оренди житла. Достатньо буде подати в управління соціального захисту населення лише Заяву і Декларацію, у якій зазначається склад домогосподарства з урахуванням внутрішньо-переміщених осіб. І на підставі акту обстеження матеріально-побутових умов буде призначено житлову субсидію.
А об’єднаним територіальним громадам надано право приймати від громадян документи для оформлення  субсидії для передачі їх органам соціального захисту населення. Це аналогічно тому, як зараз відбувається у сільських і селищних радах.
 
    Зекономив – держава преміює
Так як і минулого року, під монетизацію підпадають зекономлених домогосподарствами 150 кіловат електроенергії, якщо цей ресурс використовується для опалення, або 100 кубів газу. У грошовому еквіваленті це майже 700 гривень.
До 1 липня  підприємства-виробники чи підприємства-виконавці послуг з газо-, та електропостачання в паперовому та електронному вигляді нададуть структурному підрозділу з питань соціального захисту населення списки енергоощадних субсидіантів із зазначенням суми невикористаної державної допомоги.
Субсидіантам, які вели енергоефективне домогосподарство, для отримання коштів необхідно буде до 1 вересня подати заяву у місцеве управління соціального захисту населення, на підставі якої здійснюватиметься виплата грошової винагороди за енергоефективність.
Інформацію про наявність економії кожен отримувач субсидії може відслідковувати у своїй платіжці або шляхом звернення до постачальника газу чи електроенергії, якщо вони використовуються для опалення.
Відкриття рахунку в банку, як і вибір самої уповноваженої банківської установи, через які проводяться виплати соціальних допомог та пенсій, або у відділеннях Укрпошти має здійснюватися субсидіантом самостійно. На момент подачі заяви рахунок в банку повинен бути уже відкритим. При цьому у містах виплати здійснюватимуть виключно через банківські установи, а в сільській місцевості – через банки або пошту за вибором отримувача.
Монетизація субсидій
Уряд України крок за кроком наближається до монетизації субсидій – виплати допомоги на оплату житлово-комунальних послуг у готівковій формі.
Другий рік поспіль реалізується урядовий проект з монетизації частини зекономлених субсидій, коли заощаджених взимку 100 кубів газу та 150 кВт електроенергії виплачуються людям живими грошима.
З 1 січня 2018 року запрацювала монетизація пільг і субсидій на рівні надавачів комунальних послуг. Це було необхідною передумовою для реалізації повномасштабної монетизації для людей, у відповідності до статті 11 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Зважаючи, що останніми роками субсидія надавалася автоматично без оновлення документів заявниками, необхідно провести повномасштабну перевірку отримувачів допомоги на відповідність критеріям її одержання. Це покликаний зробити Реєстр субсидіантів та нова програма житлових субсидій.
Кому повторно потрібно подати документи?
Преважній більшості громадян, які отримують субсидії і не мають щойно куплених предметів розкоші, нових автомобілів, або у складі сімей яких немає працездатних осіб, що декларують нульові ставки доходу, - загалом це приблизно 80-85% нинішніх субсидіантів - як і раніше державна допомога буде перепризначена в автоматичному режимі і без необхідності звертатися до органів соціального захисту. Натомість у зв’язку з введенням нових правил близько 15% громадян потрібно буде звернутися до органів соцзахисту за переоформленням субсидії.
Отже, повторно Заяву і Декларацію потрібно буде подати:
•        Орендарям житла
•        Внутрішньо переміщеним особам
•        Тим сім’ям, яким субсидію було призначено не на всіх зареєстрованих, а фактично проживаючих в помешканні осіб
•        Тим сім’ям, де є непрацюючі люди працездатного віку, в яких або відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати
•        Тим сім’ям, в який відбулися зміни у складі сім’ї протягом останнього року.
•        Тим сім’ям, які саном на травень 2018 року матимуть понад двомісячну заборгованість за житлово-комунальні послуги і не погасять її до червня 2018-го.
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України

айон

Прапор Згурівського району
Основні дані
Країна: Україна
Область/АРК: Київська область
Код КОАТУУ: 3221900000
Утворений: 25 вересня 1986 року
Населення: 19 311 (на 01.01.2011)
Площа: 763,08 км.кв
Густота: 30 осіб/км.кв
Тел. код: +380-4570
Поштові індекси: 07600—07653
Населені пункти та ради

Районний центр: Згурівка
Селищні ради: 1
Сільські ради: 20
Смт: 1
Села: 40

Районна влада

Адреса: 07600, Київська область, Згурівський р-н, смт. Згурівка, вул. Українська, 19, (04570) 5-11-14


 

Мапа району
Районне друковане видання
Панорама
Згурівський форум
За здорове життя!

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Яндекс.Метрика