Колегія
Згурівської районної
державної адміністрації

Довідка

Про стан виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування», підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Згурівської районної державної адміністрації протягом 1 півріччя 2015 року

Увага до заявника – це увага до конкретної людини, її потреб та запитів. Саме забезпечення життєвих інтересів громадян являється метою практичної роботи, яка здійснюється адміністрацією при розгляді звернень. Не допускати тяганини, розглядати справи конкретно, допомагати максимально, проявляти тактовність, повагу до людей, чітко організовувати прийом громадян - саме такі вимоги керівництво райдержадміністрації втілює в життя при організації роботи зі зверненнями громадян.

Робота по розгляду звернень громадян у Згурівській районній державній адміністрації за період першого півріччя 2015 року здійснювалася згідно Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.08 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та інших законодавчих актів.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 „Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації” в Згурівській райдержадміністрації розроблено та затверджено розпорядженням голови адміністрації від 09 серпня 2005 року № 534 «Інструкцію з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Згурівської районної державної адміністрації».

На виконання вказаних нормативно-правових актів голова райдержадміністрації, його заступник та керівники підприємств, організацій, установ, селищний, сільські голови району забезпечували проведення особистого прийому громадян.

Графік прийому громадян керівництвом райдержадміністрації вивішений при вході в адмінбудинку райдержадміністрації (на першому поверсі) та перед приймальнею голови райдержадміністрації, у приміщеннях сільських, селищної рад та надрукований у районній газеті „Панорама”, а також розміщений на сайті райдержадміністрації.

Прийом проводиться у відведені дні та години.

У районі встановлено єдиним днем прийому громадян головою райдержадміністрації, керівниками відділів, управлінь, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, районних установ і організацій, виконкомів селищної, сільських рад середу кожного тижня.

При розгляді заяв і скарг громадян дотримуються вимоги Закону України „Про звернення громадян”. На всі письмові звернення громадян обовязково даються письмові відповіді у встановлені законодавством терміни.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” керівництвом Згурівської райдержадміністрації взято під особистий контроль та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно звання „Мати-героїня”, Героїв України, інвалідів Великої Вітчизняної війни та прирівняних до них. Звернення громадян цих категорій розглядаються головою райдержадміністрації.

У юридичному секторі апарату адміністрації в напрямку роботи із зверненнями громадян забезпечено належну реєстрацію звернень в комп’ютерній програмі системи «АСКОД-ІІ» - із застосуванням класифікатора звернень громадян затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858. Всі звернення повністю скомплектовані у справи відповідно вимогам діючого законодавства.

Облік особистого прийому громадян ведеться на картках реєстрації прийому громадян, в журналах обліку особистого прийому громадян.

До повного вирішення питання звернення громадян перебувають на контролі.

Протягом першого півріччя 2015 року до райдержадміністрації надійшло всього 311 звернень, в тому числі 112 звернень, які надійшли через Урядову гарячу лінію та 15 звернень через Київську обласну державну адміністрацію.

В порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість всіх звернень збільшилась на 72. В тому числі в порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень, які надійшли через Урядову гарячу лінію збільшилась на 38 та через Київську обласну державну адміністрацію кількість звернень збільшилась на 14.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни  у своїх     заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:


  • питання промислової політики - 1

  • аграрної політики і земельних відносин – 73

  • економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва - 1

  • фінансової, податкової, митної політики – 3

  • соціального захисту – 60

  • праці і заробітної плати – 15

  • охорони здоровя - 8

  • комунального господарства – 20

  • житлової політики – 52

  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян - 6

  • сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 23

  • культури та культурної спадщини, туризму – 2

  • освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 15

  • інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 2

  • діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин - 1

  • діяльності органів місцевого самоврядування – 4

  • факти корупції - 2

  • інші – 23.

Розпорядженням голови адміністрації від 11.12.2014 № 329 затверджено графік проведення особистих виїзних прийомів громадян головою райдержадміністрації та заступниками щомісячно у населених пунктах району на 2015 рік.

Про час і місце проведення прийому громадян жителі населених пунктів повідомляються через районну газету «Панорама» та виконкоми місцевих рад завчасно.

Мета цього заходу:

- забезпечити результативність взаємодії районної державної адміністрації і її підрозділів з органами місцевого самоврядування району у вирішенні соціально-економічних проблем;

- підвищити персональну відповідальність керівників підрозділів адміністрації, сільських голів, керівників місцевих господарств за доручену справу;

  • підвищити ефективність роботи із зверненнями громадян.

Звернення громадян, які надходять під час проведення виїзного прийому, реєструються в окремому журналі.

В результаті роботи виїзної приймальні виконуючим обов’язки голови та головою райдержадміністрації давалися доручення відповідним службам щодо вирішення порушених питань.

Така форма роботи керівників з населенням задовольняє громадян сільських населених пунктів. Завдяки їй сільське населення має можливість вирішувати свої проблеми, не виїжджаючи з населеного пункту.

Протягом першого півріччя 2015 року згідно затвердженого графіку виїзні прийоми відбулись в таких населених пунктах району: Жовтневе, Середівка, Великий Крупіль, Жуківка, Нова Оржиця та Право Жовтня, Черевки, Аркадіївка, Стара Оржиця, Лизогубова Слобода, Пасківщина, Мала Супоївка, Красне.

Під час проведення виїзних прийомів протягом звітного періоду 2015 року порушене одне питання: освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності.

В порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень під час проведення виїзних прийомів зменшилась на 29.

Розпорядженням голови адміністрації від 11.12.2014 № 329 затверджено графіки проведення «прямого телефонного зв’язку» з населенням району заступників голови райдержадміністрації на 2015 рік.

Протягом першого півріччя 2015 року згідно графіків проведено 10 сеансів прямих телефонних ліній з населенням району, зафіксовано 16 звернень, з них:

що стосуються фінансової, податкової, митної політики – 2, соціального захисту – 3,

праці і зарплати – 1,

охорони здоров’я – 1,

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 4,

культури та культурної спадщини, туризму – 1,

сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 3, діяльності органів місцевого самоврядування – 1.

Кількість звернень на прямий телефонний звязок в порівнянні з відповідним періодом минулого року зменшилась на 6.

Розпорядженням голови адміністрації від 14.11.2013 № 342 затверджено порядок функціонування «гарячої» телефонної лінії в Згурівській райдержадміністрації.

За звітний період 2015 року на «гарячу» лінію надійшло 12 дзвінків від жителів району. Порушені питання:

аграрної політики і земельних відносин – 4,

соціального захисту – 2,

праці і зарплати – 1,

комунального господарства – 4,

інші – 1.

В порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень зменшилась на 7.

Розпорядженням голови адміністрації від 14.11.2013 № 341 затверджено порядок функціонування в Згурівській райдержадміністрації «телефону довіри».

Протягом першого півріччя 2015 року на «телефон довіри» звернення не надходили.

За звітний період 2015 року на особистому прийомі у голови райдержадміністрації, заступника голови та керівника апарату райдержадміністрації побували 72 громадяни. Порушувались такі питання: промислової політики – 1,

аграрної політики і земельних відносин –10,

економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 1,

фінансової, податкової, митної політики – 1,

соціального захисту – 21,

з питань праці і зарплати – 11,

охорони здоров’я – 2,

комунального господарства – 7,

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян -2,

сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури та спорту -1, культури та культурної спадщини, туризму – 1,

освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 9,

діяльності місцевих органів виконавчої влади – 2,

діяльності органів місцевого самоврядування – 1,

з інших питань – 2.

В порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень на особистому прийомі збільшилась на 26.

Протягом першого півріччя 2015 року до райдержадміністрації надійшло 210 письмових звернень, в яких порушені питання:

аграрної політики і земельних відносин – 59,

соціального захисту – 34,

праці і заробітної плати – 1,

охорони здоров’я – 5,

комунального господарства – 9,

житлової політики – 52,

сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури та спорту - 19, освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 5, інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 2,

діяльності органів місцевого самоврядування – 2,

факти корупції – 2,

інші – 20.

В порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість письмових звернень збільшилась на 88.

За результатами розгляду звернень:

Вирішено позитивно -224

Надано розяснення -87

Керівництво районної державної адміністрації забезпечило виконання всіх заходів, що визначають механізм опрацювання звернень громадян.

Основним завданням райдержадміністрації при розгляді звернень громадян щодо захисту їх законних прав та інтересів,залишається оперативне та об’єктивне розслідування фактів, викладених у зверненнях.

На всі звернення,що надходили протягом І півріччя 2015 року надано вичерпні відповіді у встановлені законодавством терміни.

З метою підвищення у районі ефективності роботи зі зверненнями громадян, на підставі розпорядження голови адміністрації від 03.03.2008 № 138 (з послідуючими змінами та доповненнями) в райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.

Протягом звітного періоду 2015 року відбулось 6 засідання постійно діючої комісії: 26 січня, 24 лютого, 19 березня, 27 квітня, 27 травня та 11 червня, на яких розглядались актуальні питання щодо звернень громадян в районі.

Для покращення роботи зі зверненнями громадян та виявлення недоліків в цій роботі та згідно плану роботи, щомісячно юридичним сектором апарату райдержадміністрації надається практична та методична допомога виконавчим комітетам селищної та сільських рад.

В січні 2015 року надана допомога виконкому Малосупоївської сільської ради, в лютому – виконкому Аркадіївської сільської ради, в березні – виконкому Згурівської селищної ради, в квітні – виконкому Жуківської сільської ради, в травні – виконкому Безуглівської сільської ради , в червні – виконкому Новооржицької сільської ради.

Розпорядженням голови адміністрації від 11.12.2014 №329 затверджено графік особистих доповідей перед головою райдержадміністрації начальників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, голів виконкомів сільських, селищної рад, керівників районних установ, організацій, підприємств про стан роботи зі зверненнями громадян на 2015 рік.

Згідно з цим графіком систематично перед виконуючим обов’язки голови та головою райдержадміністрації на апаратних нарадах та під час особистих бесід з виконуючим обов’язки голови адміністрації, а також на засіданнях колегії проводяться особисті звітування керівників. Так, за звітний період звітувалися: у січні – секретар виконкому Шевченківської сільської ради Рибак Н.А. та начальник відділу ведення державного реєстру виборців апарату адміністрації Ходаківська Л.В., у лютому – голова виконкому Малосупоївської сільської ради Литус М.П. та начальник філії «Згурівське районне дорожнє управління» Косилів І.С., у березні – голова виконкому Пасківщинської сільської ради Харченко В.В. та начальник Згурівського районного управління юстиції у Згурівському районі Ярмак О.І., у квітні – голова виконкому Правожовтневської сільської ради Андрійченко Н.П. та начальник Згурівської дільниці Переяслав-Хмельницької філії по експлуатації газового господарства ПАТ «Київоблгаз» Малинка С.М., у травні – голова виконкому Середівської сільської ради Бондаренко В.Ф. та начальник станційно-лінійної дільниці №4 районного центру телекомунікацій №223 м. Бориспіль КОФ ПАТ «Укртелеком» Матулу В.В., у червні – голову виконкому Старооржицької сільської ради Коваль Л.С. та начальника Згурівського РП ПАТ «Київобленерго» Ребченка М.Г.

Виконуючим обов’язки голови адміністрації та головою адміністрації під час особистих доповідей керівників надавалися відповідні завдання та доручення.

З керівниками, посадовими особами, які допускають порушення вимог Закону України „Про звернення громадян” виконуючий обов’язки голови райдержадміністрації спілкувався особисто, обговорював випадки порушень законодавства на апаратних нарадах та під час індивідуальних доповідей про стан роботи зі зверненнями громадян.

Факти притягнення посадових осіб до відповідальності за порушення вимог Закону України „Про звернення громадян” у Згурівській райдержадміністрації за звітний період 2015 року - відсутні.

З метою профілактичної роботи та попередження можливих повторних звернень громадян, райдержадміністрацією застосовуються різні форми роботи.

Райдержадміністрацією проводиться розяснювальна робота серед населення щодо повноважень різних гілок влади, органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, доводиться до відома населення законодавство щодо розгляду звернення громадян, порядок оскарження прийнятих рішень.

На сторінках районної газети „Панорама” постійно друкуються аналітичні довідки щодо розгляду звернень громадян за рік, перший квартал, перше півріччя, дев’ять місяців кожного року, інформації про проведення виїзних прийомів, графіки прийомів громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій, графіки проведення виїзних прийомів громадян головою облдержадміністрації та його заступниками, керівництвом Згурівської райдержадміністрації, графіки проведення „прямого телефонного зв’язку” з населенням області першого заступника, заступників голови Київської облдержадміністрації, графіки проведення „прямого телефонного зв’язку” з населенням Згурівського району районного керівництва, оголошення про проведення „прямих телефонних ліній” районного керівництва, графіки прийому обласним та районним керівництвом, порядок проведення особистого прийому громадян у Київській обласній державній адміністрації та інші матеріали, пов’язані із роботою по зверненню громадян.

Завдяки проведеній роботі щодо створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення або особистий прийом та обов’язкове одержання обгрунтованої відповіді на нього, застосуванню всіх форм і методів щодо поліпшення цієї роботи в цілому , нам вдалося вирішити цілий ряд проблем, порушених жителями району, що вплинуло на зменшення соціальної напруги в окремих населених пунктах.


Згурівський район

Прапор Згурівського району
Основні дані
Країна: Україна
Область/АРК: Київська область
Код КОАТУУ: 3221900000
Утворений: 25 вересня 1986 року
Населення: 19 311 (на 01.01.2011)
Площа: 763,08 км.кв
Густота: 30 осіб/км.кв
Тел. код: +380-4570
Поштові індекси: 07600—07653
Населені пункти та ради

Районний центр: Згурівка
Селищні ради: 1
Сільські ради: 20
Смт: 1
Села: 40

Районна влада

Адреса: 07600, Київська область, Згурівський р-н, смт. Згурівка, вул. Українська, 19, (04570) 5-11-14


 

Мапа району
Районне друковане видання
Панорама
Згурівський форум
За здорове життя!

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Яндекс.Метрика
Урядова телефонна «гаряча лінія»Верховна Рада УкраїниОбговорення проекту Державного бюджету України на 2012 рікиМісцеві державні адміністраціїУкрінформМапа сайту